نلینلی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس زیبای من نلی

حال و هوای این روزای دخترک 14 ماهه ی ما

1392/8/17 16:43
نویسنده : مهسا
251 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                     عروسک من سلام.خدا رو شکر اروم اروم  جای جوشات داره خشک میشه و دیگه ایشال هیچ اثری ازش نمی مونه.                                                                                              

عسلک این روزا خیلی شیطون و با نمک شدی انقدر بهت وابسته شدم که بیا و ببین.شدی همه ی زندگی مامان و بابا عشقی که تو توی زندگیمون جاری کردی زندگی رو خیلی خیلی شیرینتر کرده گاهی به بابا میگم امیر واقعا قبل از اینکه نلی به دنیا بیاد ما چیکار میکردیم چطور روزامون رو میگذروندیم                                                                                          

 دو روز پیش که تو خونه تنها بودیم و بابایی نبود بهت یاد دادم هر وقت ازت میپرسم نلی عشق من کیه نفس من کیه عمر من کیه دستای کوچولوت و محکم میکوبی تو شکمت و با زبون خودت که هنوزم کامل راه نیوفتاده میگی ایم یعنی من.بابایی که اومد جلوش خواستم این کارو بکنی بابایی از ذوق انقدر فشارت داد که نالت در اومد بابایی میگفت من میخواستم این کارو یادت بدم اخه فقط وقتی من ازت میپرسم این کارو میکنی و بابایی که میگه فقط میخندی.                                                                                                                                                        انقدر لوس و ناز نازی شدی که گاهی حتی واسه بازی هم که شده ادای گریه کردن در میاری و منتظرمیمونی تا کلی قربون صدقت برم.الهی من فدات شم                                                                                                                                                                                    وقتی میخوای بابا رو صدا کنی میزنی تو صورت بابایی و میگی بابابابابابابابا تا بابا بهت توجه نکنه اوضاع همینه                                                                                                        

 وای وای وای از دست تو باید کابینتا رو یا خالی کنم یا اینکه با ی روبانی چیزی دراش و ببندم.تا حالا دوتا پیش دستی دوتا لیوان ی فنجون و ی پیاله ی مامان و زدی ترکوندی.میبینی شیطون خانم                                                                                                                          

چشمک زدن نماز خوندن و سینه زدن که همین دیشب یاد گرفتی از کارای جدیدته                                                                                                                                                     شبا وقت خواب عروسکت رو بغل میکنی و میخوابی انقدر ناز میخوابی که دوست دارم بخورمت ناز نازی من                                                                                                                

تلویزیون نگاه کردنت من و کشته مخصوصا برنامه پنگول و دکتر کپی رو خیلی دوست داری و هر وقت این دوتا برنامه شروع میشه حتی شده سرپا وایمیسی جلو تی وی و تا نگم نلی بشین حتی یادت نمی افته نشسته نگاه کنی                                                                                                                                                                                                             ی تبلیغی هست که با اهنگه تبلیغه برنج هایلی هر جای خونه که باشی تا صداش و میشنوی فوری خودت رو میرسونی و شروع میکنی به رقصیدن.                                                                                                                                                                                           خلاصه عروسک من هرچی میگذره شیرینتر و شیرینتر میشه و عشقت عمیقتر و محکم تر تو قلب مامان و بابا نفوذ میکنه عاشق خنده هاتیم و هر کاری میکنیم تا بخندی                                                                                                                              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیسو وآیسا
18 آبان 92 13:41
قربونت دخمل شیرین زبوووون...خداروشکر که بهتر شدی میبوسمت هزار تا عزیز خاله


ممنون خاله جونی.شما هم فرشته هات و از طرف من ببوس
مامان نرگس
21 آبان 92 14:01
عزیزم قربون شیطونیهات خاله جونی واقعا بودن این خوشگلا توی خونه نعمته. خدا حفظشون کنه فدات شم نرگس جون خدا کوچولوی ناز نازیت و حفظ کنه عزیزم
عاطی مامان آوینا
24 آبان 92 23:17
سلام نلی جون قربون اون موهای خوشگل فسقلیت.چقدر مامانت با سلیقه است...افرین به تو که دخمل خوبی هستی و میذاری مامانی موهاتو خوشمل کنه.
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم از تعریفت