نلینلی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای من نلی

جورواجور

1392/7/14 12:43
نویسنده : مهسا
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک 13 ماه و 11 روزه من.عشق مامان و بابا.شیطون خانم خوشمزه.الان که این پست

و برات میزارم هم خوشحالم هم ناراحت.اما ناراحتیم بیشتر شبیه حسادت های مادرانه ست.

همیشه قبل از اینکه فرشته کوچولو رو خدا بهمون بده ارزو داشتم اولین فرزندم ی دخمل از

جنسخودم باشه از روحیات و اخلاقیات خودم ی دختر صورتی...

خدا هم خدایی کرد و تو اقبال من و بابایی ی  دختر ناز گذاشت دومین چیزی که خیلی دوست

داشتم این بود که ی دختر لوس و ملوس اما با ادب داشته باشم که تا دلم بخواد لوس و ناز نازی

ودلبر هستی اما ی چیز دیگه کنار اینا همیشه فکر کردن بهش قند تو دلم اب میکرد که دخترم

بابایی بشه و شیفته ی باباش باشه.اینم شد...اما همین ی کم باعث حسودیییییییییییییییم شد  

اخه میدونی تو دیگه خیلی خیلی بابایی شدی البته گاهی وقتا منم خیلی دوست داریا اما

یجاهایی بابایی و به من ترجیح میدی.مثلا وقتی زمین میخوری وقتی ی دفعه از خواب بیدار

میشی دوست داری بری بغل بابایی...                                                                                                                                                                                                              حالا ولش کن دیگه چیزی که خودم ارزو کردم  اما باور کن انقدر خوشحال میشم میبینمبابا رو

دوست داری اخه اون عشق منه هرکی بابا رو دوست داشته باشه منم دوستش دارم شما

که دیگه جای خود دارید ناناز من.هردوتون و به اندازه ستاره های اسمون دوست دارم   smiley 

 راستی با بابایی رفتیم برات چندتا لباس و ی 4 چرخه ی خوشگل خریدیم که بعدا عکس شو

میزارم ی کاپشن خوشگل ی سویشرت قشنگ و دو دست بلوز و شلوار ناز که خیلی خیلی

بهتمیاد مثل همه ی لباسات                                                                                                                                                                                                                         این روزا خودم بیشتر میبرمت حموم تا بابایی.وای خیلی مزه میده با تو حموم کردن اول فقط

بازی میکنیم دستات و محکم میکوبی تو اب و همش میخوای که این شعر شالاب شولوب اب

بازی شالاب شولوب ابتنی و واست بخونم همش دنبال قطره های اب تو هوا میگردی این

شکلی ببین                                                                                                                                    

                                    

                    خیلییییییییییییییییییی دوست دارم عشقممممممممممممممممم                                                                                                                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شاران
11 مهر 92 16:26
سلام امیدوارم خوب باشید

خیلی خوبه نلی جون بابایی




سلام شادی جونم.اره خوبه ولی ی جاهایی هم ادم حسودیش میشه خوب


♥ مامی ملودی جون ♥
12 مهر 92 13:12
عزیزم ممنون که بهمون سر زدی . با تبادل لینک موافقم اما اگه کم اومدم ناراحت نشی لطفا چون من انقدر گرفتاری دارم که خیلی کم میتونم به کسی سر بزنم . دخملتونم ماشا اللهخیلی نازه میبوسمش














مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:10
واي مهسا جووون حالا شما يه دونه دخمل بابايي داري اينقدر ناراحتي من دوتا دارم بايد چي بگم
عزيزم بچه ها چون باباهارو كم ميبينن ووقتي هم كه خونه هستن فقط بازي ميكنن باهاشون اينقدر دوستشون دارن


اره واقعا چون ما تو خونه مسیولیتمون بیشتره کمتر واسه بازی با بچه ها وقت میزاریم
مامان شاران
15 مهر 92 14:43
سلام عزیزم اومدم حالتونو بپرسم


سلام شادی جونم.مرسی من فدات بشم
مامان نرگس
19 مهر 92 17:28
اخی مهسا جون. منم نینی نیومده همش تا باباش قربون صدقه اش میره به شوخی میگم هنوز نینی نیومده منو کنار گذاشتی اینم یه نوع حسادت مادرانه است
ولی خداییش خیلی خوبه که نینی ها عاشق بابا ها و بابا ها هم عاشق نینی هامون باشن


اره عزیزم.ایشالا نی نی نازت زود به دنیا میاد و عاشق باباش هم میشه البته و شما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 مهر 92 18:49
ای وای خداچه بامزه میشی وقتی خیسی عسل خانوم


مرسی عزیزم.قهر کردم جواب دادا.نه؟