نلینلی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

پرنسس زیبای من نلی

من خوابم میاد

1392/7/1 22:07
نویسنده : مهسا
265 بازدید
اشتراک گذاری

نلی اخه این درسته خودت الان انقدر راحت خوابیدی با وجود این همه سرو صدا که بابت ساخت و ساز تو کوچمون هست اونوقت شب که انقدر سکوت هست نخوابی و نذاری مامانی و بابایی بخوابن.بیچاره بابایی که با این وجود صبح هم باید بره سر کار.

اخه نفسم دیگه ی سالت شده الان شما خودت باید بخوابی.تازه تو تختت هم نمی خوابی و باید حتما تو بغل یا رو پا بخوابی.ما دیگه کم اوردیم مامانی.میدونی الان بابا جونی چند شبه درست نخوابیده اما عشقم تا از سر کار میاد انگار نه انگار که خستس تا وقت خواب با شما بازی میکنه.

دیشب ساعت 5 صبح از خواب بیدار شدی و خودت و خوابالو میچسبونی به بابایی.ی بار سرت و میزاری رو پاش ی بار رفتی پشت بابایی و پاهات و انداختی دو طرفش و سرت و  گذاشتی پشتش و چرت زدی اما در نهایت هشیار شدی و با اشاره از بابایی میخواستی که ببرتت اتاقت تا بازی کنی میدونی مامانی این کارو نمیکنه به من گیر ندادی.ی نیم ساعت اونجا بودی دلم واسه بابایی سوخت اومدم و با چندتا اسباب بازی اوردمت رو تخت تا بلکه خسته شی و بخوابی.از اونور هم ساعت 9 صبح بیدار باش زدی.

امیرم.همسر گلم واقعا ازت ممنونم که تو نگهداری این وروجک خوشگل انقدر کمکم میکنی.من خیلی خیلی دووووووووووووووووست دارم عشق همیشگی من

خلاصه چند شبه اوضاع ما اینه از دست عسل خانم اما الان خود خانم طلا:

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

دوستای خوبم اگه میتونید راهنماییم کنید که چطور کمک کنم تا نلی خواب

راحتتری داشته باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آيسو وآيسا
1 مهر 92 20:02
اي نلي خوشگل وناززز وبد خواب ...مهسا جووون خدا اين باباهارو برامووون نگه داره وگرنه فكرشو بكن چي ميشد...
ميبوسم نلي جونو هزارتا
ما لينكتون كرديم شما هم لينكمون كن

عزیزم خیلی وقته لینکت کردم اما تو صفحم نشون نمیده
شادی مامان شاران
5 مهر 92 0:10
عزیزم خسته نباشی امیدوارم نلی جون ما راحتر بخوابه البته شاید بخاطر دندوناش هم باشه


مرسی عزیزم.اره شادی جون خودمم همین فکر رو میکنم
زهرا
22 مهر 92 12:26
سلام عزيزم !

اميدوارم بتونم كمكتون كنم !

ماشاالله دختر نازي دارين !

توي روز يا حداقل ساعت ٥-٤ به بعد سعي كنين نخوابونينش !
برااي شام هم خوب سيرش كنين و اگر هم خوب غذا نميخوره قبل از خواب ٢-١ تا خرماي پوست كنده بهش بدين !

اگر هم بتونين شب بهش دوغ بدين عاليه ،هم براي سنگين كردن خوابش و هم براي استخوان بنديش !

ويتامين ها و مولتي ويتامين هاش رو هم حتما تا قبل از ظهر بهش بودين چون بعد از ظهر باعث بي خوابي و بي قراري ميشه !




مرسی عزیزم نمیدونستم که قطره ها باعث بی خوابی میشه اخه من از دلم نمیاد بهش قطره هاش و بدم و باباش شب بهش میده.ممنونم
مرضیه
10 آبان 92 3:34
براش شاهنامه بخونید یا فیلم هندی بزارید !! تاأثیرش عالیه !!