نلینلی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای من نلی

مامان قربونت بره صبور من

1392/9/9 13:53
نویسنده : مهسا
348 بازدید
اشتراک گذاری

غصه هایت را تقسیم کردم

دو تا من هیچی تو

من هنوز هم خسیسم

الهی مامان فدای فرشته کوچولوی صبورش بره.پیش از این خیلی در مورد

دندون در اوردن بچه و اینکه چه عذابهایی میکشه شنیده بودم.شنیدم که میگن

اگه مادر بدونه دندون در اوردن بچه چقدر براش دردناکه حاضره ی تیکه از گوشت

سینش و بکنه بده که بچش به دندون بکشتش.البته این که ی مثل هست اما

میخواد بگه که چقدر بچه موقع دندون در اوردن درد میکشه.مامانی همیشه

استرس این روزارو داشتم همیشه میگفتم اگه نلی من بخواد انقدر درد بکشه

من واسش چیکار میتونم بکنم چطور میخوام تحمل کنم دخترم درد  بکشه.

مامانی قربونت بره الان تو روزای سختی و داری میگذرونی اما به تنهایی انگار

میدونی مامان نمیتونه درد کشیدنت و ببینه واسه همین اصلا به رو خودت

نمیاری که مرواریدای قشنگت یکی یکی داره در میاد و بالا میاد.چند وقته

خیلی بی حالی نه اینکه ازاری واسه من داشته باشی.فقط دوست داری

پیشت باشیم اما نه اینکه غرغر کنی یا گریه یا بهانه

دخترک قشنگم بیا غصه هات و همه رو بده مامانی دردات و بده به من اما انقدر

صبوری نکن عسلم مامانی اینجوری با دیدنت بیشتر اذیت میشه کاش وقتی

درد میکشی داد بزنی گریه کنی اما انقدر ملوسی عروسکم که مامانی

شرمنده ی این همه فهم و شعورت میشه عروسکم

مامانی عاشقته دختر صبور نازنازی.ی عالمه بوس واسه تک تک دندونای

سفیدت اوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آيسو وآيسا
7 مهر 92 13:03
واي عزيزم دندون در آوردن خيلي سخت انشالله نلي جوون راحت اين دوره رو بگذرونه


مرسی خاله جون.
مامان هانیه
8 مهر 92 11:42
الهی بگردم خوبه که اذیت نمی کنه نلی جونم ... منم همیشه میگم کاش بچه ها با دندون به دنیا میومدن که انقدر اذیت نشن

ایشالله بقیه دندناشم بدون مشکل دربیاد




مرسی هانیه جون.ایشالا که همینطور باشه