نلینلی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای من نلی

بدون عنوان

1392/9/9 14:29
نویسنده : مهسا
352 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونی قربونت بره هنوز خوب نشدی بابایی تو راهه داره میاد تا ببریمت دکتر 

میترسم خدایی نکرده عفونت باشه بمونه بدتر شه اعصابم خیلی خرده همش 

خودم رو مقصر میدونم ... خدارو شکر ظاهرآ درد نداره چون بی تابی نمی کنی 

اگه درد داشت مامانی دیگه می مرد واست.امروز کلآ پوشکت نکردم امیدوارم

زودزود خوب شی نفسم.دختر بودن این داستانارم داره گلم دیگه...عسلم اگه

کوتاهی از من بوده من  و ببخش

                   barrinhas08           نازنینم بابایی که اومد دید گفت بهتر شدی.اخه میدونی عید که ی

سرماخوردگیساده گرفته بودی دکترا انقدر الکی تو دل مامان و بابا رو خالی

کردن و انقدر ازت ازمایش گرفتن و دل ما رو ریش کردن که دیگه میترسیم                                                                                                                دکتر ببریمت واسه همینم بابایی رفت از دکتر داروخانه کمک گرفت و اونم

ی پمادی بنام ایگوزیت داد قبل این هم ایروکس واست میزدم.حالا امیدوارم

خوب شی و این پماد جواب بده اخه میگفت دکتر هم همین و تجویز میکنه

عروسک نازنازی من زود زود خوب شو که مامان طاقت نداره 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

فاطمه
19 شهریور 92 15:22
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید

و همچنین یه کتاب از عکساش

به من یه سربزنید منتظرم






چطور میتونم نمونه کاراتونو ببینم


مامان شاران
19 شهریور 92 15:36
عزیزم نگران نباش ایشالله زود خوب میشه حالا هم که داری میبریش دکتر ولی اصلا پوشکش نکن و تمیز و خشک نگهش دار پماد egozite هم خیلی خوبه برای اسهال هم بهش چای نعناع وبده بادوم خیلی خوبه و کته ماست هم مناسبه لطفا بهم خبر بده بهم که خوب شده
در مورد عمو محیط بان هم تو نظراتش سوالتو بپرس راهنماییت میکنه بگو از طرف من معرفی شدی گلم


قالب رایگان
19 شهریور 92 16:29
عزیزم سلام نمیدونم از دست من ناراحتید یا چی که جوابم رو نمیدید ونمیدونم که شما به مدیریت تلگراف کردید که من رمز وبلاگ هارو از قصد میخوام یا نه تا باعث بشه که وبلاگم حذف بشه واین خیلی داره منو عذاب میده به مدیریت که گفتم گفت که از طرف بعضی افراد تلگراف اومده که من بابت درست کردن این قالب ها نفری پنچ هزار تومن پول میگیرم و از قصد رمز وبلاگ ها رو میخوام ولی اون منو اون خدای من اشتباه از من بوده که اصلا تصمیم گرفتم همچین کاری بکنم آخه خدایی من از شما 5000هزار تومن پول گرفتم؟؟؟؟ یا من از قصد کد رو نمیدم که چیه چیه از قصد رمز بخوام؟؟؟ به جون خودم من کدها رو کامل تو کامنت مینوشتم و میفرستادم ولی نمیدونم چرا اون شکلی میومد براتون حتی میتونید برید خودتون امتحان کنید اصلا یه کد رو هرچی که دوست دارید رو از اینترنت سرچ کنید بیارید بزنید تو یه کامنت بفرستید به خودتون ببنید چی میشه!!!! من خییییییییییییلی ناراحتم خیلللللللللی نمیدونم کی بوده که رفته این اراجیف رو گفته ولی هر کی بوده واگذارش میکنم بخدا و از همون خدا میخوام که جوابش رو بذاره تو دامنش من خییییییییلی ناراحتم و نمیگمم که شما بودید ممکن هرکس دیگه ای باشه ولی میخواستم که روشنتون کنم که جوابم رو نمیدید از دست من ناراحت نباشید واقعا بعضی وقتا برای خودم متاسفم چی فکر میکردم چی شد فکر میکردم به مامانا کمک میکنم و دیگه پول نمیدن به بیرون تا براشون قالب درست بکنن منم خوشحالشون میکنم و از طرفی هم برای من حداقلش یه صلوات میفرستن ولی.............امیدوارم که وبم باز بشه و همه ی این دروغ ها و اراجیف ها فاش بشه
قالب رایگان
19 شهریور 92 18:09
عزیزم خصوصی


قالب رایگان
19 شهریور 92 20:16
فدات شم ایشالا خوب میشه زود زود گلم من اجبارتون نمیکنم برای رمز اگر دوست داشتید بدید دیگه باور کن میترسم
بعدشم همه کد قبلیا رو باید برات پاک کنمااااا

اگه قرار باشه پاک شه که نمیشه.ببین به فیس بوک اگه دسترسی داری بیا کدارو اونجا بزار
قالب رایگان
19 شهریور 92 23:14
گلم برای شما که قشنگ تر شده!!!!!!
قالب رایگان
19 شهریور 92 23:15
کد بالابر رو برای شمارو میذارم رو وب خودم رمزش هم 2021 میذارم بردار ببین خودت میتونی بذاری!!!!!نخواستی بگو مثل اون درست کنم
قالب رایگان
20 شهریور 92 0:23
گلم دوباره برات گذاشتم با همون رمز ببین بازم هست یا نیست