نلینلی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای من نلی

عاشورای 92

1392/9/9 14:32
نویسنده : مهسا
280 بازدید
اشتراک گذاری

        خداوندا نمیدانم چگونه و با چه زبانی خداییت را سپاس گویم              

 خداوندا بنده ی خوبی برایت نبودم اما تو بهترین پشتیبان و پناهگاهم بودی

بار الها میدانی در دلم چه میگذرد پس ناتوانیم را در بیان انچه در دل دارم ببخش  

 

عشق کوچولوی مامان همین الان که داشتم برات این پست و شروع میکردم

تی وی داشت تصاویری ازمادرا و بچه های کوچولوشون نشون میداد که مریضی

های نا علاج داشتن مثلا بچه 6 ماهه ی مریض وپسر 4 ساله ای که سرطان

داشت.دخترم بارها با دیدن این صحنه ها دلم لرزیده و خدا رو شکر کردم اما

الان تو این شب خاص یعنی عاشورا دلم ی جوری شد ی حسی پیدا کردم و با

خودم گفتم خوب اگه خدااین جوری هوات و داره تو واسه تشکر از خدا چی کار

میکنی.در واقع هیچ کارینمی کنم نمی دونم شایدمن بنده خوبی نیستم

اما....                                                                                            

گلم امسال دومین سالی بود که تو ماه محرم کنار مامان و بابایی بودی امسال

بدوناینکه یادت بدم خودت سینه زدن رو یاد گرفتی انقدر تو دسته ها و هییت

دیدی که مردم سینه میزنن تاصدای نوحه میشنوی خودت دستای کو چولوت و

میاری بالا و سینه میزنی البته گاهی هم به جای سینهمیزنی رو شکم

کوچولوت        

از دیدن دسته و عذاداری خیلی لذت میبری و بر خلاف تصور من اصلا از صدای

طبل نمی ترسیدی                                                                                                                                                                                                 توپولوی من تو عاشورای 91 که 5 ماهه بود                                                                                                                                                                                                                                                                                                             مامان قربون اب دهنت بره که راه افتاده 

                                                                                                                                                                                                                             اه عزیزم ببخش عکسای امسالت و با دوربین موبایلم انداختم و هر چی

حجمش رو کم میکنم بازم میزنه حجمش مناسب نیست امیدوارم تو ی فرصت

دیگه بتونم این مشکل و حل کنم                       

 

پسندها (1)

نظرات (6)

الهام مامان سلنا
24 آبان 92 21:59
چقدر خوشگلی شما خدا حفظت کنه دستای کوچولوتو از دور میبوسم
عاطی مامان آوینا
24 آبان 92 23:20
خدا ایشالا همه بچه هارو سلامت حفظ کنه و بیمارا رو شفا بده(امین) من که وقتی تو تی وی میدیدم کلی گریه کردم قربون نلی جون برم که سینه میزد...کاش یه عکس از سینه زدنش بذاری مهسا جون فکر کنم خیلییییی ناز بشه...
مهسا
پاسخ
ای1میدوارم عاطی جونم.واقعا خیلی سخته خدا بهشون صبر بده.این نلی خانم هر کاری که میکنه تا دوربین ببینه دیگه انجامش نمیده واسه همین ثبت این لحظه ها واقعا سخته اما چشم سعی ام رو میکنم دوست خوبم
nazanin
25 آبان 92 0:37
ghoorboonet beraaaam eqshee dokhmal khaleee ...
مهسا
پاسخ
همچنین
مامان شاران
25 آبان 92 16:21
مهسا جونم امیدوارم امام حسین نگهدار نلی ما باشه و همیشه سلامت باشه
مهسا
پاسخ
مرسی دوست خوبم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 آبان 92 4:02
خداوندهمیشه پشت وپناهت باشه عزیزم
مهسا
پاسخ
مرسی اناهیتا جون
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 92 3:15
انشالله امام حسین پشت وپناهت باشه عزیزززززززززم
مهسا
پاسخ
ممنونم عزیزم امیدوارم واسه همه بچه ها همینطور باشه