نلینلی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای من نلی

از دست این پوشک

1392/6/18 14:59
نویسنده : مهسا
349 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان جونی قربونت بره دو روزه پوشکت اذیتت کرده و دچار ادرار سوختگی شدی اما انقدر                                                                                                                               ناز و صبوری نه بی تابی میکنی نه گریه نه بهانه اخه مامانی فدات شه من جای تو هربار که

میبینم  دلم ریش میشه اما تو اصلآ صدات هم در نمیاد فکر کنم تو این مورد به بابا جونت

کشیدی این چند روز واست وازلین و لوسیون استفاده کردم اما تاثیر نداشت دست مامانای    

نی نی سایتی درد نکنه اونجا چندتا پماد معرفی کرده بودن که بابایی رفت خرید و خدا رو شکر از

دیشبتا حالا بهتر شدی.اولین بار بود تو این ی ساله اینجوری شدی اونم به خاطر این بود که

یکی دوروز اسهال داشتی.بازم مامان جونی و ببخش اگه کوتاهی کردم.باشه دخمل نازم .  ببین

قلبمچه جوری واست می تپه                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

قالب رایگان
18 شهریور 92 14:13
خواهش میکنم مامانی جوابم رو بدید شما قالب رو نمیخواهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من پاکش کنم؟؟؟؟؟؟
قالب رایگان
18 شهریور 92 14:16
عزیزم خصوصیت رو چک کن یه دقیقه ببین نظرم اومده؟؟؟
قالب رایگان
18 شهریور 92 14:19
چی شد عزیزم؟؟؟؟من گفتم که قالبتون آماده شده اگه میتونید قالبتون رو خودتون کدش رو بدم بزارید بهتون بدم اگه نه رمز وبلاگتون رو یه دقیقه عوض کنید بدید بهم من براتون بزارم بعد دوباره رمز رو عوض کنید چون اگه قالب خراب بشه من دوباره درست نمیکنم و هیچ مسئولیتی به گردن نمیگیرم
قالب رایگان
18 شهریور 92 14:41
عزیزم مبارکت باشه امیدوارم خوشت بیاد میتونی رمزت هم تغییر بدی الان


قالب رایگان
18 شهریور 92 14:42
ای وای فراموش کردم فلش بالا بر رو برات بزارم خودت میتونی بزاری کد رو بهت بدم؟؟؟







قالب رایگان
19 شهریور 92 0:00
اینم کد بالابر var abzar = "";ابزار هدایت به بالای صفحه ولی کد قالب رو بیا جوابت رو تو وبم بخون
قالب رایگان
19 شهریور 92 0:31
سلام عزیزم من یه چیزی کشف کردم اونم این که من هرچه قدر کد رو براتون بفرستم تو کامنت بازم همون مدلی میشه باید خودم بزارم چون واسه دوستان دیگه هم که فرستادم همینو بهم گفتن یه دقیقه رمز وبلاگت رو اگه دوست داری تغییر بده من برات بزارم دوباره رمز رو عوضش کن وگرنه نمیشه کدش رو برات بفرستم
قالب رایگان
19 شهریور 92 1:00
خصوصی عزیزم
شادی مامان شاران
19 شهریور 92 9:28
سلام عزیزم
امیدوارم نلی جون زودتر خوب بشه گلم